Enkä tiedä syytä. Mietin vain sarjakuvaprojektin (joka on syväjäädytetty ja kryptattu syvälle graniittiin) maailmaa ja mietin, miten siitä saisi väänneltyä roolipelin. Se olisi niin simppeliä, se olisi jännää ja kerrankin olisi sellainen peli joka olisi suomeksi ja kiinnostava Suovin mielestä, eikä vain kaikkien muiden. Tosin voisi olla että se olisi kiinnostava vain Suovin mielestä, sellaista se vähän on, kun friikit pääsevät keksimään asioita.

Harmittaa pirusti, että hahmosuunnitelmat ja maailmatiedot ovat kämpillä ja itse olen talossa. Mielellään olisin kämpillä suunnittelemassa juttusia, mutten pääse sinne ennen kuin sunnuntaina. Nyt nälkä kaivaa suolistoa, voisi syödä jotakin, vaikka olen kyllä syönyt wokkivihanneksia ja suklaakarkkeja, joissa oli pähkinöitä sisällä. Olen muutenkin syönyt karkkia ihan liikaa. Olen ihan hyper-tilassa, koska talossa toimii taas netti ja se on nopeampi kuin kämpässä. Tosin se aiheuttaa myös pienoisen kateuden peikon rimpuilemaan selkäpiitä pitkin. Voi, kaipaan piirustusvehkeideni ääreen. Kimmo Pälikön kuvataidekirja inspiroi ihan penteleesti.

Olen lukenut Beowulfia, se on aika kiintoisa. Muinaisenglanninkielinen versio olisi varsin kewli, mutta kun en ehtinyt etsiä moista Kiimingin kirjastosta kun siellä kävin, joten tyydyin suomennettuun laitokseen. Se tosin on kirjoitettu ihanan vanhahtavalla suomen kielellä.

Vainolaisen hurmehella peittää maan...